اخبار

مهندس فرزاد شکری در همایش هم‌اندیشی معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب:

بنیان هویت شرکت ما در خاطراتی است که طی طراحی و ساخت پروژه‌ها خلق می‌کنیم

مهندس فرزاد شکری در همایش معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب که در ابتدای سال‌کاری 1403 و همزمان با هجدهمین سالگرد تاسیس شرکت برگزار شد، طی سخنانی، ضمن تاکید بر اهمیت همگامی کارکنان با روند رو به رشد شرکت، بنیان هویت شرکت را در خاطراتی دانست که طی طراحی و ساخت پروژه‌ها خلق می‌شوند.

مهندس شکری با گرامی داشت یاد مهندس شریفی‌فر، مدیر فقید شعبه زنجان شرکت افزود: من زندگی را خاطره می‌بینم. فارغ از تلخی و شیرینی‌شان. ما داریم خاطره می‌سازیم و بناهایی می‌سازیم که در آن‌ها خاطره شکل می‌گیرد. خود این فرایند هم از اساس و کانسپت آن تا فراهم کردن بنای نهایی برای ما و خانواده‌های مان خاطره می‌سازند. از همین جنبه من هویت را خاطره می‌بینم و از همین رو امیدوارم که این جمع بتواند برای خودش و شرکت‌مان خاطرات خوبی بسازد.

 بنیان هویت شرکت ما در خاطراتی است که طی طراحی و ساخت پروژه‌ها خلق می‌کنیم1

شکری با تشکر از کارکنان شرکت برای تلاش‌های مستمر و صادقانه‌شان در مسیر نیل به اهداف شرکت، خواستار پویایی هر چه افزون‌تر همکاران شد تا مجموعه شرکت بتواند در اندازه 3306 واحد مسکونی در حال ساخت خود عمل کند.

مهندس شکری ادامه داد: انتظار می‌رود همگام با توسعه شرکت در تولید و اجرا، پشتوانه نیروی انسانی شرکت نیز تقویت شود. هدف ما از این جلسه هم‌اندیشی نیز همین است که ببینیم آیا می‌توانیم با توسعه نیروی انسانی داخل شرکت، این سطح از توسعه فنی و اجرایی را به سرانجام برسانیم و حتی اگر این توانمندی در ما هنوز ایجاد نشده است می‌توانیم آن را به دست بیاوریم؟

بنیان هویت شرکت ما در خاطراتی است که طی طراحی و ساخت پروژه‌ها خلق می‌کنیم2

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در ادامه ورود نیروی انسانی جدید به شرکت و یا برون سپاری را راه‌حل‌هایی ناپایدار و نا مطمئن برای همگامی با توسعه شرکت دانست و از کارکنان خواست تا خود را با روند توسعه شرکت همگام کنند.

شکری ادامه داد: متاسفانه در شصت هفتاد سال گذشته در تلقی ما از خانه و مسکن ایرانی پیشرفت قابل توجهی اینجاد نشده است. باید از کانسپت شروع کنیم و دانش خودمان را ارتقاء بدهیم. باید در مورد مدیریت شهری کار بیشتری انجام بدهیم. فارغ از مدرک، باید دانش‌مان در حوزه‌ای را که در آن در حال فعالیت هستیم را افزایش دهیم. باید بدانیم چه چیزی می‌سازیم.

بنیان هویت شرکت ما در خاطراتی است که طی طراحی و ساخت پروژه‌ها خلق می‌کنیم4

در حوزه امکان‌سنجی اقتصادی هم باید کارهای زیادی انجام بدهیم. شناسایی مدلی که بتواند پروژه را از تمام جهات پیش ببرد از اهم موضوعاتی است که باید پیگیری کنیم. همین شرایط را باید در مراحل طراحی و اجرا و بهره برداری هم پیدا کنیم و در تمام مراحل توسعه پیدا کنیم.

مهندس شکری حضور درست شرکت در تمام مراحل چرخه عمر پروژه را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و توسعه همه جانبه و چند بعدی شرکت را لازمه این امر خواند. وی توسعه در تعریف پروژه، سبد تولید، کسب درآمد، دانش و ارتقای دانش کارکنان، رضایت کارکنان و همه بخش‌ها را به عنوان اجزای جدایی‌ناپذیر توسعه شرکت نام برد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب ادامه داد: لازم است ما هویت شرکت‌مان را پیرایش کنیم و انگیزه و نیروی مضاعف و غلبه بر چالش‌ها به سمت تحقق برنامه‌ها و اهداف شرکت حرکت کنیم.

 

بنیان هویت شرکت ما در خاطراتی است که طی طراحی و ساخت پروژه‌ها خلق می‌کنیم6

بنیان هویت شرکت ما در خاطراتی است که طی طراحی و ساخت پروژه‌ها خلق می‌کنیم7

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۵۰
کد خبر : ۹,۰۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید