اخبار

افتتاحِ ساختمان پزشکان امید زنجان، تمرکز بر ارائه خدمات درمانی در شرقِ شهر

:small_blue_diamond:همزمان با گرامی داشتِ روز ملی زنجان، مقارن با زادروزِ شهاب الدین سهروردی، مراسم افتتاح پروژه ی 48 واحدی پزشکان امید زنجان به پاسداشتِ ایثارِ مدافعان سلامت و با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام رسید.

:small_blue_diamond:در حالی که این روزها همه ی مردم جهان درگیر بیماری همه گیر کوید 19 هستند، با پایان یافتن عملیات اجرایی پروژه ی 48 واحدی امیدِ زنجان، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب- شعبه زنجان پروژه ای سلامت محور را که جزء ماموریت های ابلاغی از سوی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است را پیشکش مدافعان سلامت و ایثارگران خط اولِ حوزه ی بهداشت و درمان نمود.

:small_blue_diamond:این پروژه در حالی آماده ی بهره برداری گردید که کلنگِ پروژه ای مسکونی در جوار همین بنای سلامت محور به استعدادِ 32 واحد به دست جناب دکتر ظهیری مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن به زمین زده شد. این پروژه ی مسکونی در زمینی به وسعتِ 906 متر مربع، بنایی 12 طبقه خواهد بود که در جوارِ پروژه ی مسکونی گلشهر-از دیگر پروژه های اجرا شده توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب- تعریف شده است. همزمان با کلنگ زنی این بنای 32 واحدی و با پایان یافتنِ مطالعاتِ توسعه ای در شرقِ شهر زنجان، ذیلِ پروژه های تعریف شده، پروژه ای دیگر با نام برج های دوقلو با کاربری تجاری، خدماتی در دستور کار قرار گرفته و امید می رود به زودی کلنگ زنی آن نیز در ماه های آتی به انجام رسد.

افتتاح پزشکان زنجان 1


۱۲ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۷۵۱
کد خبر : ۷,۱۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید